2

Ako často ste si kúpili kozmetický produkt len preto, že mal pekné balenie? Stavím sa, že nie raz. Kúpili by ste si sérum na riasy preto, lebo vyzerá pekne? Je to trochu rozdielna situácia.

Keď sa snažíme vybrať červeň alebo rúž, balenie môže byť veľmi dôležitým faktorom, ktorý nás dokáže presvedčiť, nech si produkt kúpime. Pri každom druhu očnej kozmetiky sme opatrnejší a ide nám hlavne o bezpečnosť. Pokožka okolo očí je veľmi citlivá a nechceme riskovať, že sa nám prihodí niečo zlé.

Pri výbere séra na riasy máme tendenciu siahnuť po nóbl, elegantnom balení. Máme radi keď je produkt zapečatený, čo znamená, že ešte nikdy nebol používaný. Najhoršia vec, ktorý by sa mohla stať, je zakúpenie očných tieňov z drogérie, prísť domov, a potom zistiť, že sa v nich už niekto vŕtal.

Okrem toho, živé farby balenia, vyrobené z lacného plastu v nás vyvolávajú podozrenie, čo sa týka samotného produktu. Vyhýbame sa gýčovým baleniam a vyberáme si niečo v tlmených, prírodných farbách.

Výrobcovia sér na riasy sa snažia získať dôveru potenciálnych zákazníkov. Väčšina týchto produktov sa dodáva v elegantných tubách a škatuliach, ktoré nevyzerajú neodolateľne či zastrašujúco.

Ovplyvňuje balenie voľbu nášho nákupu? V určitej miere áno. Avšak, nehrá takú dôležitú úlohu pri výbere produktov pre starostlivosť o oči.